Globalizácia 2016

Aj tento rok sa katedra ekonomiky zhostila role organizátora medzinárodnej vedeckej konferencie „Globalizácia“. Je tematicky zameraná na proces globalizácie a jej vplyv na ekonomický, sociálny a kultúrny život ľudskej spoločnosti. Cieľom konferencie je spolupráca s domácimi a zahraničnými vzdelávacími a vedeckovýskumnými inštitúciami pri prezentácii a transfere najnovších poznatkov v predmetnej oblasti. Za pätnásť rokov existencie si konferencia získala vynikajúce renomé, čoho dôkazom je účasť významných slovenských a zahraničných odborníkov.

Pre tých, ktorí sa jej z ľubovolného dôvodu nebudú môcť zúčastniť osobne pripravila katedra novinku, jej online prenos po internete a následné uverejnenie video archívu jednotlivých príspevkov pomocou služby „YouTube“.

Prístup k online vysielaniu

YouTube kanál s videami jednotlivých príspevkov

Popredné letecké univerzity spájajú sily

Vďaka dlhoročným zahraničným aktivitám Katedry leteckej dopravy Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov sa Žilinskej univerzite podaril ďalší úspech v podobe plurilaterálneho prepojenia študijných programov so zameraním na civilné letectvo.

Tlačová správa

TA3 v našom AIDC Lab

23. júla 2015 bola v rámci relácie Veda na dosah odvysielaná reportáž o našom AIDC Lab-e. Danú reportáž nájdete v archíve relácie z 23. júla 2015

Lodný simulátor

Dňa 10. 03. 2015 bola v rádiu Regina odvysielaná relácia, v rámci ktorej Katedra vodnej dopravy predstavila svoj lodný simulátor. My vám prinášame audiozáznam z tejto relácie.

Uložiť
Predvoľby používateľov súborov cookie
Používame cookies, aby sme vám zaistili čo najlepší zážitok na našej webovej stránke. Ak odmietnete používanie cookies, táto webová stránka nemusí fungovať podľa očakávania.
Prijať všetky
Odmietnuť všetky
Essential
Tieto súbory cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky. Nemôžete ich zakázať.
Core
Prijať
Roundcube
Prijať
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Facebook
Prijať
Odmietnuť
YouTube
Prijať
Odmietnuť