Kategórie
Nezaradené

Pozvánka na 2.verejné prerokovanie Plánu udržateľnej mobility

Dňa 21.9 sa uskutoční na mestskom úrade 2. verejné prerokovanie Plánu udržateľnej mobility funkčného územia krajského mesta Banská Bystrica.

Začiatok o 16:00 v zasadacej miestnosti č.290.

Hits: 121

2 odpovede na “Pozvánka na 2.verejné prerokovanie Plánu udržateľnej mobility”

4.9.2022 som zaslal tieto pripomienky:

Plán dorpavnej obslužnosti, 2.3.5 Podrobná analýza ako podklad pre zostavenie cestovného poriadku vo vzťahu ku koordinácií so železničnou osobnou dopravou, strany 236 – 241

V kapitole sa posudzuje nadväznosť spojov len na jednej vlakovej stanici – na hlavnej železničnej stanici. V prípade cestovania z Radvane a Fončordy smerom na Zvolen takéto posudzovanie nie je výhodné. Ľudia používajú vlakovú stanicu “Banská Bystrica – mesto” na prestup na vlaky smerom na Zvolen.
(To isté platí aj pre opačný smer zo ZV do Radvane a Fončordy).

Prosím aj o zváženie prestupu pri vlakovej stanici v Radvani (najlbižšie zastávky MHD sú na Zvolenskej ceste)

—————–

Plán dorpavnej obslužnosti, 2.2.3 Stanovenie potrebného počtu spojov a vyčíslenie potrebného dopravného výkonu

Nie je jasné, na základe akých parametrov boli vybrané navrhované intervaly v tabuľke 2.2.75
Ako sa zistilo, že vhodný intereval je napr. 10 minút a nie 9 alebo 11? Zaokrúhľovalo sa to kvôli ľuďom, aby sa to ľahko pamätalo? Alebo rozdiel medzi 10 a 11-minútovým intervalom ukázali nejaké matematické modely?

Navrhujem do kapitoly doplniť postup, ako sa presne stanovili jednotlivé intervaly.

Dobrý deň, v návrhovej časti sú navrhnuté aj opatrenia pre žel.stanicu Radvaň v nadväznosti pre MHD alebo PAD, pričom v budúcnosti sa počíta s jej integráciou v rámci IDS BBSK.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *