Výberové prednášky z praxe

Dňa 20.4.2022 od 10:00 do 11:00 v BG2A1 sa bude konať prednáška zameraná na opis činností pracovných miest na oddelení výskumu a vývoja v Schaeffler Kysuce.

plagát

Príkaz dekana ku skúške z predmetu vykonávanej za prítomnosti dvoch skúšajúcich

Príkaz dekana č. 2/2022

Ponuka stáže pre študentov

Oznam o prijímacom konaní v 3. stupni štúdia

Dekan Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline oznamuje, že pre akademický rok 2022/2023 prijíma prihlášky na doktorandské študijné programy v dennej i externej forme štúdia:

  • dopravná technika a technológia,
  • dopravné služby,
  • ekonomika dopravy, spojov a služieb,
  • ekonomika a manažment podniku.

Uzávierka prijímania prihlášok je 31. 5. 2022. Prijímacie skúšky pozostávajúce z písomného testu zo svetového jazyka a z ústnej skúšky pred odborovou komisiou sa budú konať dňa 24. 6. 2022. Uchádzači budú pozvaní písomne. Nástup prijatých doktorandov na doktorandské štúdium je predpokladaný od 1. 9. 2022.

Kompletná informácia o prijímacom konaní vrátane ďalších podrobností, ako aj vypísané témy dizertačných prác sú uvedené v sekcii Uchádzači-Možnosti štúdia-Doktorandské štúdium.

Pracovné ponuky pre študentov a absolventov končiacich ročníkov

Sales Coordinator

GLAccountant

Výučba v letnom semestri 2021/2022

Výučba v letnom semestri 2021/2022 bude prebiehať od 7. 3. 2022 prezenčne.

Dodatok č. 2 k Príkazu rektora č. 1/2022 na dodržiavanie preventívnych opatrení na zníženie šírenia koronavírusu a choroby COVID-19 na Žilinskej univerzite v Žiline

Uložiť
Predvoľby používateľov súborov cookie
Používame cookies, aby sme vám zaistili čo najlepší zážitok na našej webovej stránke. Ak odmietnete používanie cookies, táto webová stránka nemusí fungovať podľa očakávania.
Prijať všetky
Odmietnuť všetky
Essential
Tieto súbory cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky. Nemôžete ich zakázať.
Core
Prijať
Roundcube
Prijať
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Facebook
Prijať
Odmietnuť
YouTube
Prijať
Odmietnuť